Відправляємо від 1 до 4 робочих днів. Call-центр не працює, замовляйте онлайн. Мінімальне замовлення 600 грн. Детальніше >>
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн. – Пт. 9:00–19:00

Сб. – Нд. вихідні

0
Мій кошик
Опис

Cyclone GSX — гравійний велосипед з алюмінієвою рамою, карбоновою вилкою та обвісом просунутого рівня. Підійде для досвідчених любителів та вимогливих початківців. Універсальна модель буде однаково комфортна на хороших асфальтових дорогах і бездоріжжі.

Геометрія рами передбачає збалансовану, трохи витягнуту посадку. Завдяки великій кількості кріплень, низькому центру мас і досить довгій базі Cyclone GSX підійде для велопригод віддалік цивілізації. Він також дозволить на аматорському рівні взяти участь у перегонах чи бреветі — посадка досить аеродинамічна, нахил керма невеликий, байк годиться для інтенсивного педалювання.

Гідравлічні гальма й компоненти трансмісії належать до лінійки Shimano GRX, розробленої спеціально для гревелу. Система 2х10 пропонує широкий діапазон передач для різного рельєфу: від гладкого асфальту до горбистого бездоріжжя. Колеса готові до безкамерного використання — більш ефективне й легковажне рішення у порівнянні з камерами. Кермо-баран дозволяє чергувати положення рук, щоб менше втомлюватись у тривалих поїздках.

Cyclone GSX — справжній усешляховик (all-road bike). Хороший варіант для першого велосипеда, тому що дозволяє спробувати себе в різних умовах (шосе, лісові стежки, ґрунтові апхіли), визначити, що вам ближче, й за необхідності адаптувати цю модель, замінивши окремі запчастини.

Характеристики

  • Призначення: гревел
  • Розмір коліс: 700C
  • Трансмісія: 2х10 (34–46Т/11–50T)
  • Матеріал рами: алюміній
  • Матеріал вилки: карбон
  • Вага: ~10.5 кг
  • Максимальна вага багажу на рамі: 10 кг

Особливості

Посадка

  • На Cyclone GSX положення вашого корпусу буде ближчим до спортивного. Співвідношення параметрів рами стек (відстань по вертикалі від центру каретки до верху кермової) та річ (відстань по горизонталі від центру каретки до верху кермової) варіюється від 1.5 до 1.43 залежно від розміру рами.

Керованість

  • База велосипеда трохи довша за середнє значення для гревелу й наближається до довжини турингу. Це робить Cyclone GSX стабільним та комфортним для далеких поїздок, але й не надто громіздким. На ньому можна входити в круті повороти й маневрувати на вибоїстому рельєфі.
  • Кліренс (положення каретки) достатній для второваних лісових доріг. Кут нахилу кермової дозволяє підіймати колесо для подолання невеликих перешкод.
  • Велосипед їхатиме добре як на рівних ділянках, так і вгору по крутих ґрунтових схилах — завдяки широкому діапазону передач із великою зіркою на 50 зубців.
  • Тупий кут кермової та відсутність амортизації не підходять для крутих ґрунтових спусків, але дозволять насолодитися асфальтовими серпантинами.

Рама

  • Виготовлена ​​з алюмінієвого сплаву 6061, легкого матеріалу з високими показниками міцності. За допомогою подвійного батингу стінкам у різних частинах рами надано різну товщину. Навантаження на раму нерівномірне, тому батинг зміцнює крихкі місця та економить вагу завдяки тим ділянкам, де навантаження мінімальне.
  • Тонке пір'я й верхня труба рами створюють амортизацію, що пом’якшує вібрації на рельєфі.
  • Внутрішнє проведення гальмівної і трансмісійних ліній робить обрис велосипеда аеродинамічним та витонченим. Троси не так швидко зношуються.
  • Конусний кермовий стакан витримує великі навантаження й забезпечує велосипеду додаткову міцність.
  • Заднє колесо кріпиться на вісь стандарту THRU (12х142 мм) для збільшення жорсткості заднього трикутника.
  • Дропаути виготовлено за допомогою 3D-кування (обробки вже готового виробу з отворами, а не заготовини). Завдяки такому методу деталь отримує більшу міцність.
  • Раму оснащено багатьма бонками для навішування аксесуарів. Бонки впаяні, що дозволяє самостійно нарізати різьбу в разі зриву. Окреме кріплення для багажника та щитка.

Вилка

  • Повністю виготовлена ​​з японського карбонового волокна Torayca®. Карбон вдвічі міцніший за алюміній і не поступається за міцністю більшості сплавів сталі.
  • Офсет (вигин) вилки 50 мм сприяє амортизації та надає велосипеду стійкості.
  • Кріплення колеса на вісь завтовшки 15 мм підвищує його жорсткість та міцність у порівнянні з кріпленням на ексцентрик.

Колеса й ходова

  • Алюмінієві ободи з подвійними стінками готові до безкамерного використання. Це знижує загальну вагу велосипеда, опір коченню та ризик проколів.
  • Втулки на промпідшипниках довговічніші й простіші в обслуговуванні порівняно з насипними. Передня працює на двох підшипниках, задня — на чотирьох. На барабані розташовано шість собачок, щоб зменшити холостий хід колеса.
  • Покришки WTB Resolute досить широкі — 42 мм (звичайний діапазон у гревелі: 38–45 мм). Протектор наближений до MTB: із зубцями аналогічної форми й розташування, але меншої висоти. Забезпечує надійне зчеплення на будь-якому покритті за будь-якої погоди, самоочищується від бруду. У співвідношенні накату і прохідності переважає прохідність.
  • Каретка закритого типу з різьбою BCA. Працює на стандартних промпідшипниках 805, які легко замінити під час обслуговування.

Трансмісія

  • Компоненти Shimano GRX 400 належать до лінійки GRX, розробленої спеціально для гревелу, циклокросу і турингу. Це симбіоз шосейних даулів та перемикачів від гірських велосипедів, випущений у 2019 році. За рівнем технологій відповідає Deore у MTB або Tiagra у шосе.
  • Стандарт 2x10 передбачає дві зірки спереду і десять ззаду. У порівнянні з синглом (1х), який розраховано в основному на пересічену місцевість, діапазон даблу (2х) дає більше свободи у виборі покриття й забезпечує плавніше перемикання.
  • Передавальний діапазон дуже широкий – 610%, охоплює всі типи передач. Кількість зубів передньої зірки – 34–46, касети – 11–50. Таким чином мінімальне передавальне співвідношення дорівнює 0.68, що дозволяє впевнено долати круті підйоми. Максимальне передавальне число 4.2 наближається до спортивних шосейників.

Передавальне співвідношення трансмісії Cyclon GSX

Передавальне співвідношення Відстань, яку долає колесо 700C за один оберт педалей
Найлегша передача 0.68 ~ 1.5 м
Найважча передача 4.2 ~ 9.3 м

  • Перемикачі й дуали (манетки) Shimano GRX гарантують швидкий і плавний перехід між передачами без втрати потужності. Технологія Shadow Plus RD стабілізує ланцюг під час вібрацій.

Гальма

  • Дискові гідравлічні гальма також належать до сімейства Shimano GRX та використовують технології професійного рівня. Гідравліка — найнадійніший варіант, який необхідний для їзди пересіченою місцевістю.
  • Каліпери кріпляться на раму за новим стандартом флет-маунт. Це означає вузький профіль, менша вага і охайніший вигляд, ніж у традиційних пост-маунт каліперів, запозичених з MTB.
  • Колодки оснащено радіаторами, щоб запобігти закипанню гальмівної рідини при тривалому гальмуванні. Так знижується ризик втрати гальма на затяжному спуску.
  • Відмінна риса гальм Shimano GRX — колодки не мають холостого ходу і при натисканні на важіль моментально стискають ротор. Подальший тиск регулює лише силу їхнього стиснення.
  • Ротори діаметром 160 мм оптимально підходять для рельєфу помірної складності.

Кокпіт

  • Кермо-баран дозволяє змінювати положення рук, щоб уникнути втоми, і приймати більш аеродинамічний стан, розвиваючи швидкість. Обмотка керма м'яка, ефективно амортизує.
  • Сідло Selle Royal має класичну форму та помірну жорсткість. Позаду є поглиблення для установки маячка.
  • Підсідельний штир, винос та кермо виконані з легкого та міцного алюмінію.
  • Велосипед укомплектовано педалями VP-536 з нейлоновим корпусом та литими нейлоновими шипами.
  • Велосипеди Cyclone проєктують та збирають в Україні.

Геометрія рами

 


Доставка і збирання

Велосипеди Cyclone доставляють у заводському пакуванні в частково розібраному вигляді. Вам треба буде самостійно встановити кермо, сідло, педалі та переднє колесо. Решту вузлів зібрано і змащено на заводі; передачі й гальма налаштовано, вони готові до використання. Для монтажу знадобиться набір шестигранників, ключ на 15 мм та насос. Інструкцію зі збирання ви знайдете всередині коробки.

При замовленні доставки зверніть увагу, що вантаж габаритний. Тому доставку слід оформлювати на вантажне, а не поштове відділення. Також ви можете замовити кур'єрську доставку до дверей.

 

Гарантія на велосипеди Cyclone


 

Марка випускає велосипеди початкового й середнього рівнів для дорослих та дітей. Входить до складу харківської компанії ProBicycleGroup, яку заснувала група професійних велоспортсменів. Працює на українському ринку понад 10 років. Проєктує і збирає велосипеди на території України, рами під авторським наглядом виготовляє в Китаї.

Флагманські моделі Cyclone оснащено запчастинами просунутого рівня від світових брендів: Sram, Shimano, RockShox, Schwalbe. Геометрія, конструктивні рішення й дизайн відповідають сучасним тенденціям у велоіндустрії: втулки стандарту Boost, осьове кріплення коліс, гальма flat mount на гравійниках, конусна кермова, внутрішня проводка тросів тощо.

На велосипедах Cyclone можна кататися по найближчому парку або впевнено вирушати на любительські змагання та бревети. На Чемпіонаті України харківські юніори на «циклонах» вже здобули низку перемог.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Велосипед гравійний Cyclone GSX 52 (зріст 165-170 см) Сірий

Артикул 22-008
В наявності
46 125 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Виберіть колір
Розмір
Характеристики
Зріст 165–170 см
Відношення стеку до річу 1.50
Максимальне передаточне співвідношення 4.20
Мінімальне передатне співвідношення 0.68
Кут кермової труби 71°
Діаметр колеса 700C
Рама Алюминий 6061. Двойной баттинг, двойная обварка и полировка швов. Дропауты 3DF под сквозную ось, внутренняя проводка всех линий. Бонки для внешней обвески, крепления багажника и крыльев
Вилка Японское карбоновое волокно TORAYCA®. Конусный шток, ось 15х100 мм, внутренняя проводка гидролинии. Бонки для внешней обвески
Кількість швидкостей 20 (2х10)
Манетки Shimano GRX ST-RX400, 2х10 скоростей
Перемикач задній Shimano GRX RD-RX400, 10 скоростей
Перемикач передній Shimano GRX FD-RX400
Система шатунів Prowheel RPL-521-F-TT, длина шатуна 175мм. Звезды 30–46T
Каретка Prowheel BSA, резьбовая
Касета Shimano CS-HG50, 10 скоростей, 11–36Т
Ланцюг KMC X10
Педалі VP-536
Гальмо переднє Shimano GRX BR-RX400, дисковый гидравлический, колодки с радиаторами Ice Tech, крепление флет-маунт. Ротор Shimano SM-RT66-S Ø 160 мм
Гальмо заднє Shimano GRX BR-RX400, дисковый гидравлический, колодки с радиаторами Ice Tech, крепление флет-маунт. Ротор Shimano SM-RT66-S Ø 160 мм
Втулки DH906TR. Передняя: алюминиевая ось 15х100 мм, 2 промподшипника. Задняя: алюминиевая ось 12x142 мм, алюминиевый барабан, 4 промподшипника, 6 собачек
Обода DR30, двойной бескамерный профиль, анодированный алюминий, 32 спицы
Покришки WTB Resolute 700C (42мм), можно использовать бескамерно
Сідло Selle Royal
Підсідельний штир Uno, алюминий, Ø 27.2 мм, длина 350 мм
Винос Uno, алюминий, Ø 31.8 мм, длина 90 мм
Кермо Алюминий, Ø 31.8 мм, ширина 440 мм
Особливості Внутрішнє проведення тросів, Готовий до безкамерного використання, З бонками, Каліпер flat-mount, Кріплення для багажника
Модельний рік 2022
Гарантія Рама — 3 года, запчасти — 1 год
Країна реєстрації бренду Україна
Країна виробництва Україна
  • Новою поштою у відділення або поштомат.
  • Кур'єром Нової пошти за вашою адресою.

Упаковка і відправка займає від 1 до 4 робочіх днів.

Ми повідомимо вам заплановану дату відправки на пошту та смс протягом 1 робочого дня після оформлення замовлення.

Більше інформації про доставку

  • На сайті карткою.
  • Готівка або картка при отриманні.
  • Безготівковий розрахунок . 

Для відправки велосипеда накладним платежем, нам знадобиться передоплата 20%.

Підтримуємо гарантію виробника на всі товари. Якщо протягом гарантійного терміну ваш товар вийшов з ладу, ми відремонтуємо його або замінимо на новий.

Більше інформації про гарантію

Вгору