Кількість
|
Вартість
|
||
|
Trangia Wool Сase Kettle — повстяний чохол для похідного чайника Trangia Kettle. Виконує дві функції: при транспортуванні захищає зовнішні стінки посуду від пошкоджень, а після кип'ятіння води слугує термочохлом, довше зберігаючи воду гарячою.
Виходить у двох розмірах: для великого чайника Trangia Kettle Large 0.9 л та маленького Trangia Kettle Small 0.6 л. Застібається на блискавку. За допомогою ручки чохол із чайником зручно діставати зі щільно впакованого рюкзака, переносити, підвішувати вдома для зберігання. На клапані — тиснений логотип.
Усі повстяні продукти бренду Trangia — результат колаборації з локальним виробником Woolpower, що базується у шведській провінції Емтланд. Матеріал складається з переробленої вовни та невеликої кількості синтетики. Кольоровий відтінок партії залежить від сировини на фабриці, тому кожен предмет неповторний. Товщина повсті — 2 мм.
Інструкції з догляду:
− Ручне прання
− Берегти від вогню
Шведський бренд, який виготовляє довговічне та енергоефективне спорядження для польової кухні. Візитівка Trangia — портативна плитка, що складається з пальника (спиртового, газового, мультипаливного або гелевого) та вітрозахисної підставки. Завдяки продуманій конструкції плитка працює з дуже високим ККД й дозволяє готувати у найскладніших погодних умовах. У Швеції щороку проводять змагання з приготування їжі на пальниках Trangia у тридцятиградусний мороз або під мокрим снігом.
Від початку своєї історії компанія виготовляє посуд з алюмінію. Сьогодні бренд використовує чотири види цього металу: 1) Надлегкий (UL) для зниження ваги без втрати міцності; 2) З глибоким анодуванням (HA), яке посилює зносостійкість; 3) З антипригарним покриттям (NS) для зручного миття; 4) Duossal 2.0 (DS), де поєднано теплопровідний алюміній зі зносостійкою сталлю. Продукти бренду доступні у різних виконаннях, їх можна комбінувати на свій смак. Плити й посуд Trangia будуть однаково доречні на барбекю в саду і в гімалайській експедиції.
Trangia серйозно ставиться до екології виробництва. Алюмінієві продукти містять 50% переробленої сировини — гранично допустимий відсоток для збереження міцності. Логістику зведено до мінімуму, все виробництво базується на одному заводі у Швеції. Завод живиться електроенергією з поновлюваних джерел, виробничі відходи переробляють, уникають шкідливих хімікатів, а продукцію пакують у картон.
Насамкінець, Trangia — експерти з туристичного хюґе. Тут вважають, що краса зосереджена у простоті, а моменти, проведені на природі — одні з найцінніших у житті. Смачна їжа у зручному, приємному посуді, непоспіхом спожита у хорошій компанії — невіддільна складова цього досвіду. Бренд має велику спільноту шанувальників по всьому світу, які діляться у соцмережах своїми особистими #trangia_moment.