Кількість
|
Вартість
|
||
|
Scarpa Gecko City — міські кросівки зі спортивною душею для тих, хто навіть у місті не хоче розлучатися з улюбленим брендом. Однаково підходять для чоловіків та жінок, будуть комфортні у теплу пору року. Верх виготовлено з безшовного трикотажу, а фірмова підошва Scarpa Speed TR при русі дає стабільність, яку можна порівняти з туристичним взуттям. У таких кросівках буде зручно здійснювати довгі прогулянки, мандрувати містами або відвідувати природні пам'ятки, пересуваючись на авто.
Особливості кросівок Scarpa Gecko City
- Верх виконано з легкого, паропроникного трикотажу з декількома типами плетення. Ділянки різної щільності та еластичності підтримують форму кросівка, забезпечують стопі комфорт і вентиляцію. В конструкції немає швів, тому ноги не будуть натиратися.
- Щільне плетення з боків виступає як ребра жорсткості й фіксує стопу під час ходи.
- Стрейчева підкладка робить посадку обтислою та м'якою, подібно до шкарпетки.
- Підошва Scarpa Speed TR складається з двох шарів. Проміжний шар з EVA-піни забезпечує стабільність і амортизацію. Зовнішня частина підошви з вираженим протектором зроблена з гуми і створює надійне зчеплення з асфальтом.
- Завдяки еластичному матеріалу верху та зручній колодці вільний кровообіг у ногах зберігається протягом усього дня.
- Петлі на заднику та язичку допомагають знімати і вдягати кросівок.
Характеристики
- Зовнішній матеріал: трикотаж
- Підошва: Speed TR
- Проміжна підошва: EVA-піна
- Вага напівпари: 285 г (розмір 42)
- Стать: унісекс
- Виходить у розмірах: 37–48
Таблиця розмірів Scarpa
Увага! У таблиці нижче наведено відповідність розміру взуття довжині стопи (міжнародне значення Mondopoint). Довжина стопи не дорівнює довжині устілки. Це пов'язано з тим, що в різних типах взуття на один і той же розмір виробник закладає різні припуски. Тобто, в бігових кросівках, міських чоботах і альпіністських черевиках одного розміру довжина устілки буде різною — виробник враховує умови використання взуття й типові для них потреби.
Замовляючи взуття, виходьте з довжини своєї стопи. Щоб коректно заміряти довжину стопи, див. інструкцію нижче. Також звертайте увагу на колодку — це показник щільності посадки в ділянці пальців.
Розмір | Довжина устілки, см |
36 | 22.5 |
36.5 | 22.5–23 |
37 | 23 |
37.5 | 23.5 |
38 | 24 |
38.5 | 24–24.5 |
39 | 24.5 |
39.5 | 25 |
40 | 25.5 |
40.5 | 25.5–26 |
41 | 26 |
41.5 | 26.5 |
42 | 27 |
42.5 | 27.5 |
43 | 28 |
43.5 | 28–28.5 |
44 | 28.5 |
44.5 | 29 |
45 | 29.5 |
45.5 | 29.5–30 |
46 | 30 |
46.5 | 30.5 |
47 | 31 |
47.5 | 31.5 |
48 | 32 |
49 | 32.5 |
50 | 33 |
Як заміряти довжину устілки? 1. Візьміть паперовий аркуш і приклейте його до підлоги біля стіни за допомогою скотчу. Візьміть олівець. 2. Встаньте на аркуш босоніж, виструнчіться і притисніть п'яти до стіни. 3. Нахиліться й обведіть олівцем на папері обриси стопи. Олівець повинен проходити впритул до ноги. 4. Виміряйте довжину стопи між п'ятою і кінчиками пальців — і знайдіть відповідний розмір у таблиці. |
Відомий італійський бренд із 80-річною історією, один з найбільших виробників взуття для гір. У перекладі з італійської Scarpa означає просто «взуття» — але якість, функціональність і різноманітність виробів Scarpa далекі від простоти. Компанія ввела безліч інновацій: наприклад, першою створила черевики з мембраною Gore-Tex.
Сьогодні ім'я бренду асоціюється передовсім зі скельними туфлями: Scarpa стала піонером і одним з лідерів напрямку поруч із La Sportiva та Five Ten. Виробництвом керує легендарний скелелаз Хайнц Маріахер, який свого часу винайшов скельні туфлі як такі. Перші у світі пластикові черевики для висотного альпінізму Scarpa Granita використовували учасники експедицій на всі восьмитисячники планети, а також дослідники Антарктиди. На рівні зі скельним та висотним взуттям, Scarpa виробляє моделі для лижних дисциплін, походів, трейлового бігу та міста. Універсальні кросівки Scarpa Mojito, які однаково годяться для повсякдення й виходів у гори, стали моделлю бренду, яку купують найбільше.
З перших років свого існування Scarpa була сімейною компанією — діти засновників керують нею і сьогодні. Гасло бренду: No place too far (Не буває занадто далеко).